過去了的二月真係有齊喜怒哀樂!!
月頭的'擬似'淫照,我就會用'怒'來形容!大家心中的天使出現澄清,說一些當人地天真同傻的話,她果然仲係傻!不過都要體諒一下,因為她都係一'露'之下說天真話!!!
月中有開心果斷貨,離開我們!!哀!!!!!!!!!最慘都係個女,年紀又細,阿'瘦'姐病重期間又要照顧,阿老豆連在'腋下'都無出現,真悲哀!!!!!!!!
CEO要say sorry都正確,唔係點accept apologies,退出香港娛樂界都好!離開香港,再有壞電腦比人修理,再有相公開都係在外國,人地慣,不用sorry,同你講thankyou都唔知去邊度搵,地方大,要走...去另一個'省'就得,坐車都到!!!CEO的快'落'+我們的快樂=JAN'S SHOW
係,無錯,正是,就係'是但嗡求其大合唱'!喜只不過係我的心情,只有他'林9'先至能夠令全場觀眾歡喜,起身同起哄!今次不但說仲唱得多左,他的歌喉不用說,歌詞到肉有骨,仲要騷肌..兩點若隱若現,模仿多個演唱會精髓,勁!!!!!!!!都可以叫做'擬似'歌手複製人!!!!!!!!!!!
2008年2月1日 星期五
Birthday=?
對於一個不太看重生日的人, 這個一年一度的大日子, 確實係失去一些驚喜!
你唔會去想自己收到什麼禮物, 當然別人生日更加是懶理, 一個SMS就夠!
但係對女士來說, 生日比生仔, 生命重要, 只次於結婚和相識兩個日子, 情人節可能每年都唔同人, 所以不太重要, 你又一定不會忘記2月14日, 伴侶生日個個唔同,珍貴好多!
所以要令女朋友開心, 她的生日是最緊要, 點忙都要死出黎, 唔係後悔就太遲啦!!!!!!
祝各位2月份生日的大家, 特別係29號, 等了4年辛苦'曬'!! 生日快樂, 新年進步, 多多利是錢!!!!
你唔會去想自己收到什麼禮物, 當然別人生日更加是懶理, 一個SMS就夠!
但係對女士來說, 生日比生仔, 生命重要, 只次於結婚和相識兩個日子, 情人節可能每年都唔同人, 所以不太重要, 你又一定不會忘記2月14日, 伴侶生日個個唔同,珍貴好多!
所以要令女朋友開心, 她的生日是最緊要, 點忙都要死出黎, 唔係後悔就太遲啦!!!!!!
祝各位2月份生日的大家, 特別係29號, 等了4年辛苦'曬'!! 生日快樂, 新年進步, 多多利是錢!!!!
訂閱:
文章 (Atom)