2008年2月1日 星期五

Birthday=?

對於一個不太看重生日的人, 這個一年一度的大日子, 確實係失去一些驚喜!
你唔會去想自己收到什麼禮物, 當然別人生日更加是懶理, 一個SMS就夠!
但係對女士來說, 生日比生仔, 生命重要, 只次於結婚和相識兩個日子, 情人節可能每年都唔同人, 所以不太重要, 你又一定不會忘記2月14日, 伴侶生日個個唔同,珍貴好多!
所以要令女朋友開心, 她的生日是最緊要, 點忙都要死出黎, 唔係後悔就太遲啦!!!!!!
祝各位2月份生日的大家, 特別係29號, 等了4年辛苦'曬'!! 生日快樂, 新年進步, 多多利是錢!!!!

沒有留言: